درج آگهی رایگان

درج آگهی - آگهی - تبلیغات آنلاین - درج آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

درج آگهی - آگهی - تبلیغات آنلاین - درج آگهی رایگان

خطوط تلفن اینترنتی اختصاصی

خطوط تلفن اینترنتی اختصاصی 

 با گسترش روز افزون استفاده از خدمات اینترنت تلفنی ( VOIP ) به عنوان جایگزینی مطمئن و با صرفه برای خطوط تلفن عادی در حال حاضر در یسیاری از نقاط دنیا امکانات بسیار متنوعی در اختیار کاربران اینگونه خدمات قرار می گیرد.
خطوط اختصاصی تلفن اینترنتی
 یکی از کاربردی ترین انواع این خدمات می باشد.


لازم بذکر است که  با استفاده از خدمات  تلفن اینترنتی اختصاصی کاربران امکان استفاده از کلیه امکانات یک خط تلفن معمولی به علاوه شماری از امکانات اضافی منحصر به فرد را خواهد داد بگونه ایکه کاربر این سرویس امکان استفاده از خدمات و نیز همراه داشتن شماره اختصاصی در هر نقطه از دنیا را خواهند داشت.


در این راستا شرکت اِنجیِن سامانه با هدف ارائه جدیدترین خدمات در صنعت ارتباطات اقدام به واگذاری خطوط اختصاصی تلفن اینترنتی با امکان inbound جهت دریافت مکالمات با شماره معتبر اختصاصی در اقصی نقاط جهان (از جمله آمریکا و اروپا) و نیز outbound  جهت برقراری تماس آسان و با قیمت مناسب با تمامی کشورها می نماید.

 پاره ای از امکانات سرویس فوق عبارتند از :

.    اختصاص شماره معتبر اختصاصی در اقصی نقاط جهان :

کاربران خدمات خطوط تلفن اینترنتی اختصاصی شرکت اِنجیِن سامانه  امکان دریافت شماره تلفن معتبر اختصاصی با قیمت بسیار مناسب در بسیاری از نقاط جهان (نظیر آمریکا ، کانادا و کشورهای اروپای غربی ) را خواهند داشت ، بگونه ایکه در هر نقطه از جهان قادر به دریافت تماسهائی که با آن شماره برقرار می گردد را خواهند داشت.

.کار کردن در پشت NAT  و  Firewall:

با توجه به پاره ای محدودیتهای دسترسی به اینترنت مناسب و Valid IP در سطح کشور و منطقه ، شرکت اِنجِِیِن با انتخاب سرویس مناسب برای این منطقه امکان استفاده از کلِه خدمات فوق در پشت NAT  و Firewall  را فراهم آورده است.

 عدم نیاز ضروری و منحصر به اینترنت پرسرعت:

هرچند جهت استفاده بهینه از این خدمات استفاده از خطوط اینترنت پرسرعت (نظیر ADSL و IP-Wireless ) پیشنهاد می گردد ، لکن در صورت عدم دسترسی به این نوع خدمات می توان تنها با داشتن ارتباط اینترنتی Dial – Up نیز از این خدمات استفاده نمود.

دریافت پیغامهای صوتی توسط پست الکترونیک:

در صورت استفاده از خدمات inbound  (شماره اختصاصی بین المللی ) کاربران می توانند از خدمات پست صوتی (Voice Mail ) توسط دریافت پیغامها توسط پست الکترونیک استفاده نماید.

 سرویس مزاحمیاب با ذکر نام (Caller ID):

در صورت استفاده از خدمات inbound   (شماره اختصاصی بین المللی ) کاربران می توانند از سرویس مزاحمیاب جهت شناسائی فرد تماس گیرنده (از هر نقطه دنیا) استفاده نمایند.

 امکان تماس رایگان داخل شبکه ای :

کلیه افرادی که از خدمات تلفن اختصاصی اینترنتی شرکت اِنجیِن سامانه استفاده می نمایند از امکان مکالمه رایگان با یکدیگر (در هر نقطه از جهان) برخوردار می باشند.
امکان استفاده از خدمات انتقال و انتظار مکالمه :

کاربران خدمات تلفن اینترنتی اختصاصی می توانند از امکاناتی نظیر انتقال (Call Forwarding) و انتظار ( Call Waiting) مکالمه استفاده نمایند.

مشاهده صورت حسابها بصورت Online :

کاربران می توانند صورتحساب و نیز ریز مکالمات خود را بصورت Online  از طریق وب سایت مربوطه مشاهده نمایند.

نرخ مکالمات رقابتی :

با استفاده از خدمات تلفن شرکت اِنجیِن سامانه شما می توانید ، مکالمات راه دور خود را با نرخ بسیار مناسب انجام دهید.

ضمن اینکه پوشش مناطق قابل دسترسی با استفاده از این خدمات بسیار کاملتر از کارتهای تلفن عادی و نیز خدمات تلفن راه دور شرکت مخابرات ایران می باشد.

مزایا :

صرفه جوئی در هزینه مکالمات :

با استفاده از خدمات تلفن اینترنت اختصاصی شرکت اِنجیِن سامانه هزینه مکالمات راه دور شما تا 1000% (10 برابر) نسبت به خطوط تلفن عادی و تا 20% نسبت به کارتهای (رایج) تلفن اینترنتی کاهش می یابد.

 داشتن شماره اختصاصی معتبر بین المللی

با استفاده از خدمات شرکت اِنجیِن سامانه کاربران می توانند صرفنظر از اینکه در کدام نقطه از جهان واقع می باشند ، به دلخواه خود شماره اختصاصی معتبر در بسیاری از کشورها مانند کشورهای واقع در قاره آمریکای شمالی و اروپا را داشته باشند. به نحویکه امکان دریافت مکالمات خود از هر نقطه جهان در تماس با شماره مورد نظر را داشته باشند.

 قابلیت حمل به هر نقطه از جهان :

خدمات تلفن اینترنتی اختصاصی در هر نقطه از جهان قابل استفاده می باشد.

لذا کاربران می توانند در صورت نیاز با به همراه داشتن دستگاه IP – Phone  یا ATA یا حتی Softphone در هر کجا از خدمات فوق استفاده نموده و حتی شماره اختصاصی خود را به همراه داشته باشند.

برای مثال کاربری که دارای شماره اختصاصی کشور انگلستان می باشد می توانند تماسهای خود را در ایران یا سایر نقاط جهان دریافت نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد